Solen skiner.

Härligt väder det är ute solen skiner som bara den:) As skönt jue.. Nu känns det som att sommarn verkligen är påvåg nu..

Igår va ja hemma hela dagen & bara myste med älsklingen vi gjorde god mat & tittade på film mys<3

Idag blir det nog samma sak bara mysa & ta det lugnt guu va det är skönt.. Ja & darlo ska nog ta oss en promend upp till willys & handla lite gottis tills ikväll ska bli riktigt skönt att tillbringa en hel helg förengångs skull med dig älskling..<3 Det va längesen man gjorde det kan ja ju säga så detta behöver vi bara vara med varandra & ta det lungt härligt...

Är så less på min förbannade hosta ringde till vårdcentralen igår fick ja komma dit?? Nej ja skulle köpa nån receptfri medicin på apoteket & prova det över helgen oså tyckte hon att ja bara skulle ligga hemma & ta det lungt, dricka honungsvatten.. Ja tror ja dör vill bli av med detta blir så arg vill vara helt frisk & må bra... åh.. men det är väl bara & bita ihop..
Jag Älskar dig Stoffe <3<3


Jag saknar mina kära vänner, känns som man missar så mkt när man missar träningarna, det är ju typ där vi träffas allesammans<3<3 miss my darlings<3<3




Jag saknar även dom här små liven vi måste ta & ses snart syrran<3<3



Dags att ta & göra någe=)
Take care
Pusss & Kram Mallan<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0