Underbart Fina Rosen.

Synundersökningen gick bra. Men det var dyrt som vanligt.Tack Anna för att du ville följa med mig dit. Efter det gick vi till apoteket och inhandlade kylbalsam och solskyddsfaktor till läpparna till resan.
Jag hade fått en ros av Stoffe som ja va tvungen att hämta ut, hade fått ett sms av interflora och där stog det en kod och en hälsning från min älskling så jag gick och hämtade ut den idag så grymt fin är den. Tack min älskade. Det var verkligen uppskattat Älskar dig<3<3
Efter jag hämtat rosen så följde ja med Anna hem till sina päron på lite mat, pommes, kyckling och sås kanon gott var det. Sen vart det lite fika. Tack så mkt för maten och fikat Annas snälla föräldrar.:)
Vi vart mätta och belåtna så efter vi varit där så drog vi iväg och solade, det var kanon skönt vill jag lova så härligt så.
Väl hemma sen så har jag inte gjort mkt, packat lite granna och bubblat med girlsen. Annars så har de inte hänt så mkt här hemma förutom att jag är själv just nu, för Älsklingen är på jobbet och kommer hem ca 02.15. Saknar dig:'(

Här är min underbart fina ros. Luktar så grymt gott med:)



Här hade ja precis hämtat den.

Här har den stått i vattnet i några timmar och börjar redan blomma ut:)


Så fin så:) Tack ännu en gång min Älskade. <3<3

Puss & Kram
//Mallan<3<3


Ps: 5dagar kvar till värmen men snart 4;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fin ros o hög som bara den:D japp om 5 min e det bara 4 dagar kvar:D lääängtar:D<3<3

2009-08-17 @ 23:53:30
Postat av: mallan<3<3

meee To nu är de bara fyra dagar kvar weeeiii:) va kul vi ska ha de.. Aa kanon fin är den;)<3<3

2009-08-18 @ 00:10:48
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0