Databurken suger hårt.

Kommer vara lite dålig på & uppdatera min blogg för min dator har pajjat den vill inte boota som min pojkvän & va de nu är haha:P
Men vilket fall så funkar den inte iaf. Så sitter vid älsklingens dator just nu.

Idag så har jag jobbat till fyra vilket var grymt jobbigt vill ja lova, nu är det riktigt tugnt på jobbet känns de som.. Efter jobbet drog ja iväg ner på stan en snabbis & köpte mig en söt klänning på rean, sen bar det raka vägen hem i hettan.. Bara & byta om & iväg igen på träning mkt skönt vare vill ja lova:) Sen till donken onyttiga malin men men ibland får man unna sig.. hehe

Helgen blir de jobb som gäller för min del.. Vilket är grymt synd för ja kan då inte umgås med mina kära vänner som ska göra en massa skoj så typiskt att man jobbar som vanligt:(

Imorgon så ska ja ner på stan en sväng för då är ja ledig så då tänkte ja passa på & titta på om ja hittar mig ett par inliens så man kan vara lite hurtig & åka lite mkt kul=) efter de så bär de kanske iväg till mor på mina inliens om ja hittar mig några så de blir ingen dålig bit att åka med dom grymt kul:) hihi



Puss & Kram
// Mallan<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0