Härligt.

Nu har äntligen sommar värmen kommit till Katrineholm & det är ju förstås jätte skönt:) Men dock inte när man jobbar fy va jobbigt det är på jobbet man svettas som en tok haha.. Men det är endå härligt:)
Dom senaste dagarna så har jag jobbat & haft det skönt i värmen & gott promenader så skönt så.
Denna helg blir fullspäckat med bravader fredag blir det fest kan inte säga så mkt mer va som händer de berättar ja mer när de är över;) Lördag blir det förmodligen utgång med ja & stoffe är bjudna på fest hos hans jobbar kompis så då ska vi förmodligen dit.. Söndagen blir de lugnt & ladda upp mig för en ny jobbar vecka, oså träffa girlsen på lite mys på kvällen..

Så ser min helg ut just nu men man vet aldrig det kan bli ändringar..

Vet att ja är lite slarvig med mina inlägg men ja ska försöka bättra mig på den frånten så gott de går;P hehe


Pusss & Kram

//Mallan<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0