Sweet.

Idag så skulle ju jag tvätta tog med mig tvätten & knalla ner till tvättstugan & där stog det en tant som tvättade & ja tänkte hm vad är detta?? Så pratade lite med henne & det visade sig att jag hade tydligen skrivit fel i min kalender att ja skulle ha tvätt tid idag men satt den där markeringen imorgon.. Aja så det va bara & knalla upp igen trist men men.. Så då visste ja inte alls va ja skulle göra så la mig & vilade en stund hos min älskling som låg & sov.. Sen gick ja upp igen & satte mig vid datan men det va tråkigt det med så satte mig vid tvn så där vare Mtv movie awars så det kollade ja på;) Det va mkt twilight filmen som vann det va bra för den är så grymt bra..
Sen ringde raringen Anna & fråga om ja ville följa med henne till Norris & lämna in hennes mobil, & det gjorde ja så det va bara & packa träningskläderna & åka..Sen fort hemåt bytte om i hennes bil haha oså kom Hannisen & hämtade oss lite stressigt men det gick bra;)..  Det var skönt att träna men as tråkigt med detta piss väder så jag hoppas verkligen inte att de är dåligt väder på matchen på söndag.. Då blir det inge kul att spela..

Nu sitter ja här ny duschad & fräsch är även mätt & belåten;) Snackar med mina underbara vänner på msn sitter ju här i min ensamhet så det känns inte så ensamt när man har någon elr några & snacka med alltid lika skoj:) Men ska nog ta & ringa älsklingen snart & höra hur de går för han på jobbet & lite annat;)



Hörs sweethearts<3

Pusss & Kram
Mallan<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0