Kalas.

Igår jobbade ja till tre, sen bar det iväg till & fira Gabriel som fyllde 3år igår:) Vi fikade lite & hade lite mat krig tack vare Niklas Gabriels pappa som började med att kasta tårta på mig då ja visa han att ja filmade han när han inte visste det, så då började Gabriel med & kasta glass & tårta men ja gav igen & Gabriel fick på sig lite han med haha, men jag hade nog mest hade glass i håret & så rann det ner på bysten på mig shit haha..
Sen gick ja hem bor ju inte så långt ifrån så då bytte ja om till tränings kläder & drog sen vidare till Anna som ja skulle åka med till träningen & det var grymt skönt att träna=)



Denna fick han av mig & mamma plus familjen, han fick även kläder oxå men det va inte lika kul som riddar grjen va:)   


                                                             
Idag så har jag varit nere på stan en sväng med mor som hittade lite till mina småbröder & till sig själv med;) Sen drog vi vidare till jobbet vi båda börja kl 14.. Det gick bra & jobba. Fick jobba med mamsen min ikväll så det gick bra, slutade halv nio så då drog ja & Pillan en sväng till solariet as skönt va det vill ja lova behövde de kände ja as härligt..

Morgon dan jobbar till 13 så måste nog ta & gå & lägga mig strax tråkigt men måste ju vara pigg så man orkar;) hehe
Skönt med en kort tur är ju ledig sen fredag, lördag & söndag förengångs skull så det är skönt=)
Men de blir en full sp'ckad helg så den kommer nog gå fort den med..

Dags att sova nu!
Natti Natti
Pusss & Kram
// Mallan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0