Tandblekning!

Igår började jag med min tandblekning som ja fick hem förra veckan. Gud så jobbigt de är man samlar massa saliv och den där sörjan smakar så illa. Bllää plus att man ska ha den inne ett tag i munnen. Men det är nog värt det i längden :) Började med överkäken. Har hållt med med den nu i två dagar så ska ja köra imorgon kväll med sen. Men lite vitare har de blivit. Men än är ja inte helt nöjd så det är bara att fortsätta :P
Lite kul att se om det funkar. Anna min vän har det så hon säger att det funkar så det är klart man litar på sin bästa vän♥


Beställde det härifrån
Köpte det för 395 kr
för en person i 1månad

Just nu håller jag på att tvätta förfullt sprang ner till tvättstugan lite tidigare o det var ingen som var innan min tvätt tid så var lite ful och slängde in min tvätt. Så har höllt på sen kl 9 imorse. Och min tvätt tid börjar igentligen 12 men det gör ju inge det var ju ingen som endå hade bokat in den tiden innan mig. Så det är skönt att bli klar tidigare :) Det är de ja höllt på med på förmiddan och blekt tänderna. Kul va ? Haha



Får se vad som händer när man är klar med tvättandet :) Men ikväll blir det iaf träning. Äntligen. Tränade ju inte förra veckan eftersom ja var lite krasslig. Men denna vecka mår ja prima så ska bli skönt att röra på sig:)

Pusskram♥
//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Du e så duktig hjärtat mitt :D hoppas det funkar för dig men det tror jag nog :D kommer ha vitaste tänderna i stan hihi<3<3<3<3

2010-08-24 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0