5 April- Tvätt tvätt..

Skit kul att tvätta nu på morgonen. Like it alot.. NOT!!! Men det posetiva är att jag snart är klar med tvättandet, det sista är i torktummlarn. :)
Känner att idag är humöret på topp, solen skiner det säger ju allt. Hoppas bara det håller i sig, hörde nämligen att det skulle bli skit väder i helgen. Dock så gör det inte mig nått för jag jobbar ju endå hela påsken.

Såhär ser min påskhelg ut!
Fredag: Ska till morbror och fira lite påsk med släkten. Därefter jobb 15-21.
Lördag: Jobb 7.oo-21oo
Söndag: Jobb 6:45-21oo
Måndag: Ledig..

Så ser min helg ut, vi har ju som sakt börjat med var tredje helg. För vi ska prova på det nu och se hur det känns med det. Men det kan nog vara värt det i längden kanske. :P Det visar sig hur det blir sen.

Glad påsk på er♥


Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0