Gårddagens shopping..

Spontanitet är så kul.
Dagen igår började med frulle på sultans med Annisen. Efter det blev det en spontan tripp till Norrköping. Blev lite shopping, gillart skarpt. Så himla kul :)

Jag blev så sjukt nöjd med det jag kom hem med. På tiden att jag fann en skinnjacka nu. Har sakt i flera år att jag velat haft en men har aldrig kommit till skott o köpa en. Så igår fann jag en jacka som satt bra och fastnade för. :) Love it.

Detta kom jag hem med igår.


En vardagsrumms matta :)

Grå tjocktröja fann ja på rean endast 99kr Bikbok
Bikini h&m
Trosor gina tricot kan varmt rekomendera dessa dom var grymt sköna. 3st för 149kr.


Skinnjackan från vero moda 599kr.

Tack Anna för en kanon bra dag. Får vi göra om snart igen.


Trevlig lördag allesammans

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0