Tidsfördriv..


Är du i ett förhållande?
Ja det är jag, är tillsammans med min underbara Kristopher.

Har du kysst någon idag?
Ofc, min fina sambo.

När går gränsen vid otrohet?
Det går nog att diskutera länge. Jag tycker att det är helt okej att fantisera så länge det inte finns någon baktanke med det. Det är när tanke går över till handling är det för mig otrohet. Då har man gjort ett aktivt val.

Är du romantisk?
Ja men det är jag. Är även spontan och kan överraska han med det ena och det andra :)

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen?
Jag tycker att jag har den perfekta pojkvännen så därför beskriver jag Stoffe.
Snäll.
Lättsam
Omtänksam.
Underbara ögon ;)
Go på alla sätt.♥
Han är väldigt perfekt för mig.

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän?
Omtänksam, kärleksfull

Vad är viktigt i ett förhållande?
Tillit helt klart. Kan man inte lita på den man delar sitt liv med ska man nog tänka om.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Självklart! Det ska man kunna göra.

Har du lekt med någons känslor?
Har hänt. För längesen.

Hur många har du varit ihop med?
3 st.

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Det längsta har jag nu med Stoffe, lär bli ännu flera år.

Hur länge var ditt kortaste?
Typ 2-3 månader tror ja det var.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Trivs väldigt bra i förhållande. Eftersom det är det jag har nu :) Skulle inte vilja vara singel.

Är du en bra flickvän?
Det tror jag. Har inte hört något annat iaf.

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Min älskling till sambo <3

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn?
Nja tror inte det.

Bästa raggningsrepliken?
Vetti fan :P

Hur skulle den perfekta dejten se ut?
Herregud längesen man dejta. Men för min del spelar det inte så stor roll. Huvudsaken man gör något roligt ihop kanske.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
Kristopher såklart <3

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Det kan jag inte svara på. Det är lätt att säga nu vad man skulle göra.

Vill du gifta dig?
Ja. Någon gång i livet :)

Vill du ha barn?
Självklart vill jag det, längtar massor tills det är våran tur. :)
När tiden är inne och allting känns bra. Vill ju att barnet ska få en bra uppväxt. Då menar jag på att sambon min har ett fast jobb, bättre bostad, båda har körkort. Mina måsten innan. ;)

Blir du lätt kär?
Nja lätt o lätt. Kan ta ett tag.

Vad faller du för?
Omtänksamhet, charm, humor, ögon.

Vad är det mest avtändande du vet?
Hm, bra fråga.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Alltid är det kul att ha något gemensamt, men det är inte alltid nått måste. Se på mig och Krisopher vi har helt olika intressen. Men vi kan endå göra saker som vi båda vill och vi rättar oss efter varandra.

Har du fått ditt hjärta krossat?
Nej.

Hur raggar du?
Jag vet inte. Längesen man raggade.

Har du en utseendetyp hos killar?
Fina ögon
Het rumpa
Muskler dock inte för vältränade
Kortklippt år.

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Vill man ligga, så får man ligga!
Det är ett fritt land :) so why not!

Är romantisk kärlek allt i livet?
Nej. Bara 50% kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0