Igår var det match..

Igår var det match på schemat efter jobbet. Kan säga att det va riktigt kul att spela dock så får jag skylla mig själv då jag legat på latsidan under semestern/sommarn. Det var tugnt och kämpigt för mig. Försökte bita ihop så gott det gick. Plus att man fick både blåsor på båda stortårna och jordens huvudvärk, kunde ju inte bli bättre fy fan säger ja bara va trött ja blev på mig själv. Och idag känner jag att man lever iaf men träningsvärken är en skön känsla då vet man att kroppen har jobbat. Men får ta och skärpa mig när det gäller tränings fronten. Likaså med gymmandet kanske är dags att dra igång igen:) nu när jag inte behöver plugga längre så kan jag nu prioritera på annat sätt. Känner att jag har mer tid nu;) måste bara få tillbaka denna viljan och motivationen för träningen bara. Men den måste finnas där. Jag har ju mina mål fortfarande som jag vill uppnå och då måste jag bearbeta mig själv nu. Jag vet att jag kan om jag bara vill då är ingenting omöjligt. Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0