Ridskola och bio...

Idag blev det ridskola tillsammans med Anna, Pillan, Hanna, Sara och hennes barn. Kan säga att det väckte gamla minnen då jag var mkt där tillsammans med min barndomskompis då vi inte var allt för gamla. Det var riktigt roligt faktiskt. Man blev sugen på att rida lite oxå :) Barna var duktiga och tyckte det var jätte roligt att rida.
Självklart så hade jag med mig kameran :)
Såhär kommer de lite kort..
 
Efter ridskolan så drog vi till Norris. Blev käk och bio Magic mike. Mkt ögongodis mm mmm:)
Tack för en mkt bra dag kära vänner♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, mina små älsklingar!
Vilka fina bilder! :)
En rolig dag tillsammans med er!
Kram på dig <3

Svar: Så himla söta :) tack vännen min<3 ja det var det verkligen hanna:) Kram på dig<3
Malin Johansson

2012-08-28 @ 13:21:38
URL: http://missthure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0