Då så..

Då så har vi plockat isär sängramen igår. För idag kommer dom och hämtar den så nu står det fint i sovrummet;). Ska bli skönt att bli av den dock så fick ja inte för det priset jag tänkt från början men det är ju alltid nått iaf och vi blir ju av med den fort så det är bra. Så nu ligger vi på madrassen på golvet härligt värre. Men det funkar i några dagar iaf.
Idag tog ja mig en redig sovmorgon så skönt. Känner att det har varit mkt nu på senaste tiden för kroppen. Det är nog dags att försöka tagga ner tror jag.

Längtar tills på måndag då ska jag på synundersökning då jag haft sån huvudvärk ett tag. Kan ju säga att det är inte alls kul med spräng värk. Så jag tror det är synen som spökar. Bara att kolla upp den så får man se.

hoppas ni får en fin dag..
Kram //M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0