En heldag i Ullared...

En heldag i Ullared igår. Med massa shopping. Detta handlade jag igår.

3par mjuksisbyxor ett par till mig två till Stoffe
Väska
Rattmuff, doft grejer
Glas
Tallrikar stora o små
Fruktskål
Gjutjärnsgryta
Handdukar 2stora 2små
Julklapp till Melle
Julklapp till Matilda
Påslakarn o underlakan
Ljushållare silvrig som ja fick av snälla mor då dom var slut när jag skulle hämta:/
Present o julklapps papper
Lyktset
Kandelader
Mm mm..

Här kommer de lite bilder på grejerna;)
Kan ju säga att man är helt ihjäl idag o trött. Men var tvungen att dra iväg o veckohandla lite förut så kom precis hem. Så nu orkar jag inte göra många knop. Nähe om man ska vila lite nu kanske.

Hoppas ni alla får en fin dag idag!!
Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0