Igentligen...

Igentligen tror man att man behöver prata med någon. När man känner sig såhär ensam och deppig. Vet att jag har människor runt om kring mig men känner att jag inte får ut det jag har inom mig. Allt är så himla tungt och jobbigt att ha det såhär. Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag kan erkänna att jag är riktigt duktig på att dölja det jag har inom mig. Låtsas vara glad fast man inte är det. Det som får mig glad är ett pass på gymmet det får mig verkligen på andra tankar. Det liksom kryper i mig vill hela tiden ha nått att göra. Grymt jobbigt... Kul inlägg ni fick nu men det känns skönt att skriva ur sig lite hur man känner.. Ha de bra kram M


Kommentarer
Postat av: Anna

<3<3<3<3

Svar: <3<3<3<3
Malin Johansson

2012-10-21 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0