Min dag börjades..

Min dag idag börjades med att plocka undan lite här hemma och fixa och dona lite. Sen blev det ett avsnitt av glee det har ju börjat igen så det är ju bara ett måste att se på ju:) på efm träffade jag mamsen, syster och Tilda var längesen man träffa syrran så det var kul att umgås lite:) vi drog till rusta kollade lite där, sen käka vi på coffe lounge blev natcho tallrik satt väldigt fint i kistan må jag säga. Trodde som sakt att jag började tre idag som det stog på mitt schema hemma men visa sig att ja skulle börjat två aja inte mkt att göra åt;) tack för en bra dag
Jaha då har man gott och blivit förkyld och dann. Snoret rinner, hostan är för jäklig, slemmig hals+har ont i den oxå. Ja ni ser riktigt kul elr inte direkt. Men bara att bita ihop. Ska ju jobba hela långa helgen nu så bara att se köra på och se glad ut. Trevlig helg gott folk natti natti kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0