onsdag 26

Idag ska jag anmäla till hyresvärden lite grejer som behövs fixas här hemma. Vi behöver verkligen byta spis den är super gammal och värmer dåligt, avloppet är det typ stopp i så när man duschar elr spolar vatten blire översvämning typ i badrummet, ska även höra med dom ang tapetsering och byta dörrar. Så får se om det fixar det. Ska även kolla parkeringsplats oxå.
 
Kul att bli väckt imorse av en stackars hund som skällde så dant pga att de lämnat den själv. Så nu har man lämnat en lapp till dom så de uppmärksammar detta, för det är inte okej att lämna en stackars hund själv och framförallt inte när den blir så ledsen att bli lämnad. Igår skällde den konstant hela dagen. Så synd om den. Verkar som de sätt lappen nu för hunden är tyst nu. Så får se hur länge det varar.
 
Känner att jag har lite som måste tas tag i just nu. Som jag bara skjuter upp hela tiden.
* Ringa hud och be dom kolla mina leverfläckar
* Måste även ringa min arbetsterapeut för jag kan inte använda min armbågsskydd får nämligen utslag av den.
Ska även höra med henne ang mina domningar i armen det är så himla otäckt. Ursch. Som Alec skrev kanske är en knut som sitter o trycker nånstans eller nerv. Så ska kolla med henne. För detta är inte alls skönt.
* Anmäla det där till hyresvärden som behövs fixas.
 
Känns iaf skönt att förkylningen börjar släppa lite men det är ju inte helt bra. Men det är på god väg iaf :)
 

 
Trevligt dag på er alla
 
Kram M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0