Mätt.

Nu sitter man äntligen och är färdig, jag är mätt och belåten, jag har duschat mkt skönt. Så nu sitter jag här och tänkte lägga upp ett inlägg i min kära blogg.
Idag så har jag tvättat vilket var mindre kul, varit och handlat lite. Sedan vart det lite träning och det var grymt kul gjorde en massa nya övningar så det hela vart mkt roligare:) Härligt att röra på sig. När ja kom hem så skrev ja lite med Pillis på msn och vi tänkte träna lite mage och rygg oså, så vi körde igång våra cams och tränade tillsammans det va bra ide:) Så nu ska jag försöka träna lite sånt varje dag ca 10-15min. Grymt kul. Så nu är jag helt slut gjorde iordning lite nudlar och kyckling det va smaskit;) Orkade inte göra någe avanserat så de blev någe som gick snabbt. Mums mums.
Men nu sitter jag och tittar på design Simon och Tomas men snart är det slut, men tycker dom är bra och lite sköna gubbar haha.
 

Men ja ska nog kanske slänga igång en film eller någe och ringa älsklingen tror jag.
Imorgon blir det jobb som gäller för min del:( Börjar kl 13 en helvete tid att börja. Jag jobbar ja även lördag och söndag usch så tråkigt, känner inte alls för det.

Puss & Kram
//Mallan<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0