Andra advent.

Idag är det andra andvent alltså inte långt kvar till julafton. Ingen snö har vi fått än vilket är lite tråkigt faktiskt. Denna helg så har jag jobbat, haft lite myspys hos Pillan i fredags grymt skönt♥♥♥
Igår va ja nere på stan ensväng med Pillan vi tittade lite på julklappar oså men vi handla inget, kanske är bäst att vänta lite de kan ju faktiskt kanske bli rea snart:) Sen drog ja till jobbet, fick jobba med Jenny gick kalas bra såklart allt bara flöt på. Förutom min ektrema huvudvärk som ja hade hela dagen igår inte kul alls. Men nu har den gått över iaf vilket är skönt. Det var även min otursdag igår, gick in i vägg, slog i hälen, blev trampad, slog i huvudet i dörren. Haha kan man ha mer otur än de där haha.

Nu är det söndag och min dag idag består av lite morgon träning sen iväg till jobbet, jobba till 17.oo efter de blir de raka vägen hem och slappa lite framför tvn.


De va lite av det som hänt/händer i helgen:)
Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0