Äntligen.

ja ni Äntligen så är man färdig med alla julklappar och plock. Bara kvar att slå in det sista ikväll. Sitter just nu med lite färg i håret, hoppas det blir bra. Ska även klippa stoffe oxå så han blir nöjd med.
Imorgon är det julafton så det blir en hel dag hos mina päron ska bli grymt trevligt:) Hoppas de kommer lite mer snö;) Så fint när det snöar tycker jag och speciellt på självaste julafton.

Fick min första present idag med:) Av mina underbara vänner Anna o Pillan, fick mig en jätte fin klänning, läppglans och ögonskugga tack underbaraste♥ Pillan fick en rosa klocka av mig o Anna, o Anna fick massa badgrejer/ spa av mig o Pillan. Hihi så lite julklapps byte blidde det idag. Vi shoppade även det sista av julklapparna idag med.

Dags att skölja ur färgen.

God Jul på er kära läsare:)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0