Bla Bla:)

Idag har det inte hänt så mkt, trodde mamma skulle komma förbi men hon hann inte. Det va synd för det är inte så ofta det händer att hon kommer förbi. Vi träffas ju mest på jobbet annars. Så det hade varit kul om hon hade kommit förbi.
Men då har ja iaf gjort lite fint här hemma så det va ju bra det;)
Kom precis hem från stoffes pappa, de bjöds på hemma gjord pizza det va jätte gott vill jag lova:)


Jag har redan börjat planera för nästa år, nyårslöften och shit;) Hoppas jag håller dom men det tror jag för jag är grymt taggad.
Jag ska hålla det jag fixar allt detta.
Peppa malin peppa du bara måste du måste.

På nyårsafton så ska jag fira med min älskade pojkvän och två par till, vi ska äta gott och ha det trevligt ser framemot den dagen faktiskt. Blir nog ett bra nyår dock kanske inte lika mkt fylla som förra året kanske får hoppas det haha. Då blev det för mkt.
I år så jobbar jag till kl 16 och förra året jobbade ja till 21 och det va nog därför ja vart så full på engång och aldrig mer dricka bacardi appel och sockerdricka. Det rekommenderas ej.


Juste jag fick mig en mobiltelefon av älsklingen i julklapp en med touch, lite ovant med inga knappar. Men ska försöka ge mobilen en chans haha men tycker det är lite svårt. Men det är väl en vanesak.
Fick denna LG KP500


2 dagar kvar till Nyårsafton har ni några planer??

Hörs Om Inte Annat Önskar Jag Er Ett Gott Nytt År.
//Malin♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0