Julgran.

Förlåt för dåligt uppdaterande men har varken haft tid elr ork att skriva. Men tänkte skriva lite nu:)
Jag har varit hos naprapaten i torsdags, det gick bra men shit hon va inte snäll ryggen knaka som bara den. Ska även dit imorgon. Så får se va hon hittar på då säkert samma grejer:P

I fredags så drog jag till Ikea med mamma o pappa. Hittade en hel del grejer faktiskt:) en tv bänk, stövlar med klack as snygga,  en massa julklappar, tavlor, ljus, julpynt o en gran trodde ja inte att ja skulle köpa men det blev en sån med m.m. Vart väldigt nöjd med mina inköp:P
Sen bar det iväg på lite mys pys med vännerna vi tittade på sunes jul, det va mkt trevligt♥♥

Två av ramarna ja köpte köpte sammanlagt 3st, men tog kort på två. Så dessa kommer hänga i köket:)



I lördags vart de montering av tv bänk så den är på plats nu. Blev kalas bra. Förutom att de blir bara mer skräp att slänga haha. Sen blev det jobb. Likaså idag till kl fyra. Vilade en stund och sen fick jag ett ryck att ja skulle ta fram granen och pynta den och det gjorde jag med o fint vart det med:)
Bjuder på en bild, dock är detta inte alla klappar kommer mer vill ja lova;)




Shit fjärde advent idag och bara 4dagar kvar till julafton oj va de går fort.. hihi
Glad advent kära läsare♦

ByE ByE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0