Svisch svich.



Redan onsdag idag och dagarna bara svischar förbi. Känns som man inte hinner med så mycket längre och att man inte räker till. Mycket jobbande nu vill ja lova det börjar sakta men säkert kännas i min kropp och mitt huvud. Måste nog unna mig lite mer vila. Men va gör man. Pengar behöver man men man ska ju inte behöva jobba ihjäl sig.

♥♥♥

Idag jobba ja till kl 16 sen träffa ja min syster, lillebror och mamma vi gick på stan en stund. Jag köpte en present till lilla Samuel som fyller 2år nästa vecka. Köpte även till mig själv en vinter jacka det behövdes vill ja lova och nu när kylan verkligen kommit med så var det behövligt:)

Imorgon så blir det jobba till 12 sen hem och ta de lugnt. Sen på kvällen ska ja på julbord med jobbet, ska bli smaskens:P

Helgen blir de till och jobba vad annars. Freda kväll lörda kväll och söndag eftermiddag. Hum kul helg or NOT. Bara att bita ihop och se glad ut hihi.


Take Care
// Malin♥


Ni Betyder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0