Jobbet.

Just nu så sitter jag på jobbet & har lite rast mkt skönt har haft en jäktig morgon, mkt att göra. Så nu är jag helt slut & jag ska gå till klockan fyra mkt jobbigt..
Men det är bara att bita ihop & jobba vidare för alla ska ju upp helt enkel sen om man inte hinner med allt så får man beta av de när man har mer tid..

Jag köpte mig ett par inlines i onsdag för 499kr på team sportia.. Mkt bra investering vill ja lova.. Skit kul är det att åka plus att det är bra träníng med:) så det är härligt.
Så då åkte ja & Pillan en bra runda från stan & enda ner till Värbol & tillbaka..Ja va helt slut när ja kom hem.. men det var det värt:)
Tränade fotboll i torsdags mkt skönt.
Igår vart det inlines åkning igen med Hanna, Anna & Pillan grymt kul när de är några fler som åker:) & Anna köpte sig ett par likadana som mig så nu har hon ett par oxå så de är great:)
Så har min halva vecka sätt ut lite kort:P
Ikväll har vi tvätt tid från 17-21 tråkigt men men skönt när det är klart:) Oså blir de väl lite åkning ikväll oxå hoppas ja:)

Nä ni nu är min rast slut så dags att jobba!
Ha de bra allesammans ta hand om er:)
// Mallan<3<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Yeh!! Grymt roligt att åka!

Ser fram emot morgon dagen! Hoppas de inte regnar bara!!



Ah, hur mår knät? Ha de bra vännen! Kramar

2009-07-05 @ 22:52:20
Postat av: Mallan<3

Aa det är det:) knät är sisodär med har ont i den men annars står ja på mina ben som tur är haha:)

detsamma raring<3

kramar

2009-07-06 @ 09:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0