Min Stoffe<3

Dagen börjar med att jag går upp klockan 05.45 gör mig iordning & äter frulle, sen tar jag mig en titt på mitt schema då börjar ja inte jobba förens vid halv åtta lite surt. Men då tog jag det väldigt lugnt & la mig framför tvn & snoozade lite, det var riktigt skönt så jag vart mkt piggare när ja skulle jobba. Jag jobbade till tre sen var det bara & cykla hem till älsklingen som skulle låna min cykel till jobbet, det var hans första dag idag så jag hoppas det går bra för han.

Det är iaf väldigt tomt här hemma han ska jobba från 16.oo-01.51 & första dagen ikväll. så får lägga mig själv ikväll utan min älskling men han vill att ja ska sitta uppe men vet inte alls om jag orkar det är super trött efter en hård träning idag.

Det var grymt kul på träning till en början sen var de väl sisodär. Men det gick bra men känner att jag måste ta i hårdare på träningarna känns som det inte händer nått med kroppen förrutom att man får träningsvärk garanterat men ja hoppas det inte är så farligt hihi men man vet ju aldrig det visar sig. Man vill göra så mkt men det blir aldrig av blir så trött på mig själv när jag inte tar tag i saker & ting blir så less på mig själv & klankar ner på mig & det är inte alls bra. Måste ta tag i mitt liv om jag ska må bra vill inte gå & må så här. Får sån ångest till allt.

Detta är vad jag vill just nu:
*Ta körkort
* Träna mer än vad jag gör, nått annat än bara fotbollen. Skulle vilja börja simma några gånger i veckan men träligt & bara motions simma det är ju trist men dock bra träning för hela kroppen.
* Äta sunt
* Må bra
* Ha fast jobb orkar inte gå runt & inte veta nånting som kommer att hända elr nått hatar att bara vara vikarie vill vara fastanställd nu & ha fast inkomst & inte behöva gå rund & vara orolig.

Måste skärpa mig säger jag bara måste ta tag i mig själv & ruska om mig en aning.

Min underbara älskling du är den bästa jag har vad skulle jag göra utan dig. Du är så underbar du är mitt allt<3 Älskar dig forever and ever<3<3
Saknar dig stoffe måste du jobba just nu, sitter här i min ensamhet & tänker på dig.

Nu är det dags & lägga sig framför tvn & glo
Men ha det bäst mina kära läsare:)
Xoxo Mallan<3

You're all that i want, You're all i need you're everything.

Kommentarer
Postat av: Carina

<3 Gumms jag vet hur du känner, det är inte lätt alla gånger, Jag simmar gärna med dej mån o ons tex ;) det är juh as bra för kroppen :) Hur går det med körkortet då? Vill du ha en spark i baken ?? ;P Älskar Dej Min Älskling Puss <3<3

2009-03-04 @ 11:10:27
URL: http://inaae.blogg.se/
Postat av: Hanna

Klanka inte ner på dig själv vännen! För du är så jävla bra!! Villa bara att du ska veta de!! <3<3<3 Take care of you! Love you! <3

2009-03-05 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0