Stressigt.

Shit min dag började inte så bra kände av halsen vilket känns skit gör as ont att svälja bara ja inte blir sjuk igen fan.. Nu när man äntligen är frisk förengångsskull blir så less på skiten.....
Idag kom min älskade lillebror Danne på besök men de är synd att ja inte kommer kunna vara med han så mkt denna helg för snart ska man iväg & bowla & äta tacobuffe med laget, imorgon så är det ju cup vilket ja verkligen ser framemot ska bli as kul:) Bara halsen blir bättre annars blir det jobbigt..
Idag har jag även varit & jobba gu så less ja är på skiten vill bara där ifrån så trött på vissa.. Hade fullt upp hela dagen på jobbet så det gick i ett.. Jobbigt vill ja lova.. Sen väntade ja på Pernilla tills hon slutade jobbet, så då drog vi till solariet gu så skönt det va ja höll på att somna & det är inte likt mig att somna i solariet.. Men det var underbart.. Sen drog vi iväg till konsum & handlade lite tills imorgon tänkte göra mig en ost & skink sallad oså lite annat smått & gott de får välla duga:P hehe

Hörs Imorgon raringar om ja orkar sitta här det är knappt att ja orkar just nu vill ja lova haha.. Har inte hunnit vila någe idag så är helt slut men ja kanske blir pigg sen när vi bowlar hoppas ja allt & kameran ska med såklart:)

Men ha de gott allesammans önska oss Gropptorpare Lycka till imorgon på cuppen:) Vi måste ju ta hem skiten:) weeeiii
Pusss&Kram Mallan<3




Dags att bowla nu weeeiii
& Mumsa tacosbuffe mumsfilibabba:P

Kommentarer
Postat av: Hanna

yeh! Vann ju gruppen!! Det ska vi va nöjda med!

Men att vi förlorade i finalen.. De va lite surt! :(

Men shit va duktiga vi var ändå =)



sola lät ju as skönt! Bowlingen och tacobuffen va riktigt nice! as kul att spela med dig och carina =)



Ha de så bra vännen! <3<3<3<3<3<3<3



2009-03-21 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0