Fundersam.

Nu är äntligen helgen gjord har jobbat från i torsdags & hela helgen tills idag måndag, det va mkt jobbigt vill jag lova. Men nu är det över & jag är iaf ledig en dag & det blir imorgon ska bli skönt att bara slappa känner att jag verkligen behöver det nu.. Oså ska det bli skönt att träna..
Jag är väldigt fundersam på mitt liv just nu vet inte varför.. Blir bara så trött & så åter trött vill inte gå in på detalj orkar inte lägga energi på de.. Elr det har lite med jobbet & göra ringde & kolla mina las dagar & jag är inte uppe i mina dagar börjar tappa suget snart känner ja blir så deppig men måste kämpa vidare & jobba på så ja får ihop dom där dagarna.. Slutet av detta år kanske man är ambilerad elr va det heter.. Känner att det tagit sån tid.. Är så trött på att gå på timmar just nu.. Men det är ju alltid någe, jobba behöver ja så..

Igår så spelade vi mot serieledarna Åkers If det vart tyvärr förlust med 1-0 kände verkligen att kämpar glöden bara försvann efter målet som va ett skit mål det skulle varit mer rättvist om det hade blivit oavgjort men inget man kan göra åt nu tyvärr mkt synd att det inte gick som just ja ville men men.. Trodde iaf att dom var bättre men det det va dom inte vi hade våra chanser vi med men vi kunde tyvärr inte få in boll fan vilket är mkt synd.. Men vi har ju en match nu på torsdag igen mot Kaik & då hoppas jag det går mkt bättre=)

Vad har hänt idag då hum inte mkt jobba till kl 16 sen iväg & handlade lite.. Sen hem igen & fixa iordning mat oså slappa mkt skönt vill ja lova ska nog lägga mig snart känner ja.. & imorgon då då ni ska jag inte ställa klockan bara kliva upp när jag vaknat & vill gå upp..;) as skönt..

På Fredag så ska jag hem till min underbara vän Carina<3
Då blir de fest kanon kul as längesen vi festa så det ser jag fram emot:)



Ha det bra allesammans=)
Pusss & kram
//// Mallan<3<3

Kommentarer
Postat av: ina

Yeeeh, vad skoj det ska bli ;)

Finns Här Om Du Vill Prata Gumman <3

2009-05-26 @ 15:38:10
URL: http://inaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0