Jobb Jobb.

Imorse fick jag gå upp lite tidigare än va man brukar, gick upp ca 9.30. Men jag är ganska så utvilad iaf så det är bra det:)
Jag började min dag med att göra mina stretch övningar och det gick kallas. Sen fortsatte jag med att pumpa magen och rygg även det gick yppeligt bra. Så nu är jag stolt för mig själv.
Idag händer det inte så mkt för min del, för jag börjar ju att jobba kl 12.oo en riktig pissig tid att börja men de ska väl gå. Jag jobbar till kl 20.30. Efter det då blir det nog fotboll som gäller Sverige spelar, det är ju ett måste att se men hoppas dom spelar ännu bättre än sist.


Nä ni nu kurrar magen som in i bomben, så dags för lite frulle:)


Tjaoooo
// Malin♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0