Min helg börjar nu:)

Då var sista arbetsdagen avklarad för denna vecka. Har lite ont i handen efter en tant som vart lite hysterisk och tröck sina naglar rakt in i min hand, har märken efter det med inte så skönt. Men vi fick på henne jackan iaf så vi blev lite nyp och nagelattacker. Men hon har så ont i sin arm så de va mest därför hon gjorde illa oss, för att vi tog i lite och då fick hon ont.
Inget ja dog av att hon gjorde illa mig men det va inte skönt när hon tröck naglarna i mig.. Haha..

Fan va ja hatar såna där försäljare jag fastnade hos en idag utanför team sportia på stan. Sa nej först sen fråga han va jag hade för kontantkort, comviq svara ja då fan jag skulle inte sakt någe utan bara gott. Men fick ett bra erbjudande iaf, han fråga även om ja ville behålla mitt nr och det gjorde jag fast jag kunde ju ha bytt men jag orkar fan inte skicka runt till allt och alla att jag har nytt nr. Så jag har kvar mitt kontant kort och mitt mobil nr.
Men guud va ja hatar såna försäljare och speciellt om de ringer till hem telefonen, jag måste helt enkelt bli bättre på att säga NEJ.


Helgen har jag inge speciellt planerat, förutom träningsmatch på söndag mot Vingåker men som sakt beror på vädret oxå. Men jag hoppas det blir av. :)
♥Mys helg blir det nog♥

Då var det dags att byta om kanske.
Ska iväg och träna det kommer bli skönt:)
♥ByE ByE♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0