Turkiet 2010!

Ja vart ska man börja??

Vi började våran semester med att dra till ett Turkiskt Spa. Det var jätte skönt man blev verkligen ompysslad. Vi fick börja med att ta på oss våra bikinis sen duscha. Efter det in i in bastu sedan in i en ång bastu fyfan gick ju inte o vara i den ångan. Shit kändes som man skulle kvävas. haha. Vi fick sedan hoppa i ett bubbelbad det var jätte skönt :) Vi tog oss en varsinn färskpressad juice som är så gott. Efter bubblandet fick vi duscha av oss igen och sedan komma inte i en stor ja va ska man säga en stor kakelbänk som man fick lägga sig på och bli skrubbad av en. Shit va mkt skit det samlar sig på kroppen hur äckligt som helst ju. Man fick sen komma till en som knådade än med massa skum över sig. Återigen in i duschen sen blev man ompysslad med en ansiktsmask som skulle sitta på ett tag. Den masken luktade konstigt och var grön haha så snygga vi var i de maskerna haaha. Aja sen när den var klar var det bara o skölja ur den och vänta på sin tur att få komma in till Tail damerna som gav än helkroppsmassage med olja. Sen var det bara att dra till hotellet igen :) Nöjda och rena. Tog dock flera timmar men det var det värt :)

Här är vi påväg till Spat :)


Här är min och Annas utsikt från våran balkong :)



Vårat hotell rum!


Mkt stekande i solen blev det med :)

Detta är i början av första veckan. Blekfisarna :P



Lite bilder på hotellet.


Allt tog lite hårt på Annisen hon var så sjukt trött att hon till och med somnade i solstolen :) Men det är skönt med ltie sömn i solen elr va säger ni??=)


Fina Mamma och Ayla♥


En kväll tog jag mig lite färsk Majs, Det va smarrit :)


Här ute satt vi och åt frulle nästan varje morgon :)


Efter andra dagen mådde jag verkligen skit hade ont i magen och mådde så sjukt illa. Så natten var ingen höjdare både jag och Anna kräktes. Jag bodde nästan på toan det kom både från båda hållen. Fyfan den kvällen var inte alls skoj. Men på morgonen mådde jag lite bättre vi fick leva på kväckebröd och vatten den dagen. Plus att jag åkte på solfrossa med. Låg o frös på min solstol haha..
Ja som ni ser. HAHA


Men det var skönt att vi mådde bättre de andra dagarna sen :) Vi spelade lite på stranden och hade skoj.


Vi åkte till ett ställe som heter Dimcay. Var jätte fint där, och inget saltvatten heller så det var skönt att komma från saltvattnet en dag :)







En dag hade mamma och Anna grymt kul åt min bikini för att den stack upp i vattnet. Haha


Efter en vecka i Turkiet så kom Farsan och mina två småbröder till oss. Det var jätte kul att se dom. "Vita"hehe
Robert och Tobias hade skoj i vågorna.



Efter typ andra dagen så såg farsan ut såhär som en röd kräfta hehe.


Jag brun och fin :)


Vi körde även gris några gånger i vattnet det var kul faktiskt ;)


Som sakt mkt sol och bad underbart♥


Några hade roligt med att gräva ner sig i sanden och göra lite grejer som ni ser.


Vi åkte Bananen!



♥Jag och Annisen♥


Vi tog oss en båttur



Mina småbröder var trötta på solen så de la sig under bänkarna hehe



Där in simmade jag, Anna, far och Mor in. De va som en grotta där inne.



Sista dagen i poolen.



Vi tatuerade oss dan innan vi skulle åka hem.




ByE ByE Turkiet



Bättre sent än aldrig ;)

Hihi

//Mallan♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Guud jag längtar tillbaka så jävla underbart det va där <3<3<3<3

2010-07-16 @ 13:27:08
Postat av: Hanna

Härliga bilder!!

Förstår att ni haft de bra!! =)

2010-07-19 @ 22:10:03
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0