..........

Ni kanske tror mej när jag skrattar.. att jag mår bättre när jag ler.
När inte glansen finns i ögat, finns det nån som tårar ser?
När inga tårar finns att torka,när jag skrattat bort mitt gråt.
När jag sväljer mina känslor,för att känna är det för svårt.
Jag sväljer all förtvivlan..jag flyr bort med min tår.
När jag kväver allt jag känner, ser då någon hur jag mår?



♥R.I.P Jörgen Hägg♥
Älskad Av Många
Saknad Av Många


"Håll om varandra" som prästen sa.
Dom orden kommer jag aldrig glömma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3<3Hjärtat

2010-05-08 @ 16:16:35
Postat av: Hanna

Älskade vännen min!

Jag ser dig, och kommer alltid finnas här för dig!

Du betyder såååå sjukt mycke för mig!



kramar om <3<3<3<3<3<3<3

2010-05-08 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0