Staden!

Kollade på filmen igår she out of my leauge, rekomenderar den varmt för den var rolig och bra. :)
Var med Pillan och Melwin igår vi gick på stan kollade lite, vi tog oss även en fika på sultans. Mysig eftermiddag♥
Efter det var det dags för synundersökning av linser för mina var slut så var tvungen att förnya ett års grejen. Men det gick bra han stärkte linserna lite eftersom ja kände att de va lite försämring i synen när ja har linserna på mig. Ska börja använda linserna oftare nu är trött på glasögona. För tidigare har ja bara använt linser dom dagarna ja tränar men ja kommer som sakt använda de mera nu :)
Sa även att ja känner att ögona blir torra o trötta så han rekomenderade några ögondroppar, så de ska ja använda när ja känner obehag. De är bra det nu när man ska använda det lite mer :)

Efter det drog ja hem och jag frös som tusan när ja kom in fasiken va kallt det var ute. Värmde mig lite och sedan satte jag igång med lite städning och julpyntning elr tog fram adventljusstakarna, så nu är det klart. Jag flyttade även våran byrå till hallen blev så fint så nu fattas det bara en spegel som jag vill ha över den :) Får se kanske hittar någon fin idag.
Lägger upp bilder på det senare när det är klart :P

De blev lite dyrt allt detta gick på 962kr
Synundersökning
3 Paket engångslinser
Ögondroppar



Gud vet inte va det är med mig alltid när jag är ledig så vaknar jag kl nio varje morgon har visst kommit in i nån vana :P hehe men det är bra det för då är dagen lite längre.
Va ja ska hitta på idag? Ska kanske träffa Pillan & Melwin hon ville upp till ö&B så klart man följer med har ju endå inge speciellt för mig det är ju även skönt med en promenad på dagen med :) Jag & Stoffe ska även beställa hem soffan idag :) Jag hoppas den finns som vi vill ha och att det inte tar allt för lång tid tills den kommer hem till oss.





Ha de bra!

Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0