En Bra Dag. :)

En bra dag idag :)
Började med att betala alla räkningarna. Härligt att ha dom ur världen.
Det blev en tripp till stan tillsammans med min kära syster. Vi träffade på Pernilla & Melwin så vi bubblade lite med henne men kallt var det brrr. ♥
Vi gick sedan vidare ensväng träffade även på mor och mormor vi gick och fikade på hembagarns eller fikande var det ju inte direkt vi tog oss en varsin sallad :) Gott gott. Kollade lite på stan i olika affärer och så hitta ja en fleece tröja den var så gosig så köpte den skönt att ha under min för stora vinter jacka :P
♥Tack för en bra dag♥



Vi provade lite mössor :P




Efter Anna hade sluta jobba så drog vi och handlade på Willys så nu är det avklarat med SKÖNT :)
Är nu mätt i magen efter en tallrik gröt och en smörgås. Duger gott och väl på kvällen :) Mums.
Nu ska jag slappa och åter slappa på soffan framför tvn i min ensamhet.
Saknar min älskling. ♥


♥Love♥


Pusskram♥

Kommentarer
Postat av: Sis

Tack för den bilden:P

2010-10-28 @ 12:26:34
Postat av: Mallan<3<3

Varsego :) hihi

2010-10-28 @ 16:11:23
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0