Fredag= Ledig idag

Fredag = ledig idag :)
Detta är min jobbar helg så jobbar bara lör, söndag denna helg skönt faktiskt.
Har inte så stora planer för helgen eftersom ja jobbar, mesta dels blir det lugnt. Men idag ska jag träffa Syrran och barna♥, vi tänkte gå till lekparken. Passar ju bra nu när det är soligt ute :)




När älsklingen min vaknar ska vi sätta upp de sista hyllorna i sovrummet. Annars blir det en lugn kväll med mys med sambon♥
Ska även kanske klippa mig idag, kan säga att det behövs så kommer nog behöva ta en bit. Så man blir av med det slitna.
Ska kanske ta mig en löparrunda eller en långprommenad sen får se vad man har lust med sen :)

Bjuder på lite morgon musik :)

 

Trevlig helg♥

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0