Happy Happy :)

Fasiken va glad jag är. Mitt kämpande med magen verkar ge resultat. :) Den har blivit hårdare plus att ja tappat några cm på den. Gillar det skarpt. Jag kör varje morgon och varje kväll och detta ska jag fortsätta med framöver för nu vill ja ha min dröm mage haha.
Har även gott ner ca 2 kilo:) Vilket bara är ett extra plus inte för att jag behöver. Vill ju bara bli starkare och hälsosammare. :) Självklart så får man unna sig någe gott och det gör jag på helgen:)

Jag har även ändrat min kost.
♦Äter mindre
♦Fasta tider så gott det går
♦Mellanmål
♦Inga kolhydrater på kvällen



Happy happy me so happy :)

Imorgon är det fredag äntligen. Då blire jobb och annat skojj :)
Men först på morgonen en workout för mage, rygg & armar sen är man redo för arbetsdagen. Hihi

Godnatt ♥

Tjaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0