Ullabulla!

Weei Det blir en ullareds helg med de bästa den 5-7 November.♥ Vi ska sova i Annas morbors stuga återigen men nu blir det en hel helg kommer bli så grymt kul det vet jag♥
Längtar♥

Nu har man lite att se framemot :)
Kommer säkert fler grejer som vi vill hitta på;)

Nästa år blire Sälen♥

Jag har jobbat nu sen i fredags och är bara ledig imorgon sen åter i arbete tors, freda. Phuu Det tär på skallen ibland äre bara för mkt upprepningar på jobbet. Eftersom jag jobbar på en demensavdelning. Men ja trivs så grymt bra :)
Får se till de posetiva att ja är ledig denna helg :) Då blir de kanske Gustavsvik med tjejerna får se va vi hittar på :) Och mys med älsklingen min såklart♥

♥Lycklig♥


Godnatt kära läsare

Natti natti
Puss&Kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0