Redan Söndag!

Min helg i helhet!
Fredag: Jobbade jag sen efter jobbet ville Anna ha sällskap till Norris så följde med henne dit mycket trevligt♥ När jag kom hem blev det mys med film och tacos med älsklingen, vi kollade på predators inte den bästa filmen direkt trodde den skulle vara bra men inte det.


Lördag: Vart det en tripp till Gustavsvik med tjejena, vi var inte kvar så jätte länge ca en timma var inte sådär jätte kul. Vi åkte typ engång i varje rutch kana, motionsimmade lite sen tröttna vi. Så vi drog till Marieberg och shoppade istället ;) Så fyndade lite, köpte vita gardinlängder, vit tavellist, trä text love, 2st t-shirts, skruvar o ploppar, förvaringslådoroch godis.
Efter allt shoppande så åkte vi till Hanna för lite myskväll med film och varma mackor. Det var mycket trevlig dag♥♥ Tack tjejer♥


Söndag: Idag har jag lite planer för dagen, ska sätta upp våra hyllor som inte kommit upp på ett bra dag för vi inte har någon borr maskin men nu har vi det fick låna en av Annas snälla pappa, tack snälla.
Ska även sätta upp mer grejer som jag köpte igår o lite annat :)
Det blir städning och tvättning med.

 

Hoppas ni haft en trevlig helg!

 

Pusskram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0