Good Day!

Det blev en bra dag idag :)
Pernilla kom förbi en stund & jag passade på att hålla lilla Melwin♥ Han log och pratade med mig så underbart söt pojk man blir alldeles varm inombords, fasters lilla raring♥. Men sen vart han hungrig hehe. Efter det var det dags för en promenad till willys för att handla lite. Mycket skönt med en promenad och trevligt sällskap♥ Men minus för att det var kyligt och kallt. Brrr.
Men gillar inte riktigt att dom gör om på willys, nu hittar man ju knappt förut hade man världens koll på vart allt stog osv men nu hittar man ju knappt. Grrr.
Men det kanske blir bra när det är klart och allt är på sin plats.


När jag kom hem lagade ja lite mat till Älsklingen, det blev uncle bens gryta och ris. För min del blev det ett mellanmål eftersom jag redan hade ätit min lunch vid halv tolv.
Nu har man ätit lite gröt,en smörgås och ett glas vatten. Så nu är jag lagom mätt i magen :)
Tycker faktiskt att det är lagom med det på kvällen, men om ja blir hungrig sen så tar ja mig en frukt. :)
Jag har börjat med att träna mage, rygg, armar för några dagar sen och det har gott mycket bra har kört både morgon och kväll. :) Så nu ni platt mage here i come. :P



Har ni haft en bra dag idag?

Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0