Fy Fy ;P

Oj nu har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag. Fy på mig:p
ja vad äre som hänt och skett dessa dagar ja inte skrivit här? hm?
I söndags efter jobbet gick jag och älsklingen en promenad upp till willys, elgiganten och ö&b. Stoffe hittade lite grejer på elgiganten, jag skulle bara ha lyse till cykeln. Efter trippen dit så blev det raka vägen hem duscha hämta maten på norr sedan cykla vidare till Hanna på lite mys kväll. Vi åt kycklingtallrik och kollade på film. Mkt trevligt och mysig kväll♥ Tack för det töser♥



Alltså det har inte hänt så mycket denna vecka dagarna har bara sprungit iväg och jag har jobbat lördag till igår, idag är man ledig. Imorgon jobb igen och även fredag. Ledig i helgen skönt:)
Igår var mor och syster här på kvällen. Trevligt med lite sällskap på kvällskvisten då Stoffe inte är hemma om kvällarna. Men kan erkänna att man saknar fotbollen lite nu när det snart gott tre veckor. Men nästa vecka drar det igång igen. Ska bli kul att träffa alla igen.


Vad händer idag då?
Jag har lite planer för dagen ska kanske träffa Svägerskan och Melwin vi ska ta oss en promenix till Willys för hon ville handla så hon fråga om ja ville med och det vill ja ju såklart behöver handla lite själv med. :) Idag skulle jag vilja dra iväg och simma lite får se hur det blir med det om jag kommer iväg ;)




Hoppas ni får en bra onsdag, snart är det helg igen :)

Pussiss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0