LagMiddag & Lagfest!

Gårdagens bravader var en riktig höjdare. Vi hade lagavslutning med god mat på statt och sedan lagfest hos Moa. Hade det jätte kul och trevligt med mina underbara lagkamrater så kan säga att det blev en lyckad kväll, fast man inte var så peppad innan men det ändrades. :)
Men tråkigt nog så råkade jag tappa min kamera så nu är den pajj objektivet funkar inte. Så kan det gå bara att köpa en ny ;) Såsmåning om. Men de blev ingen utgång vi drog till Harrys för att kolla läget men ingen var så sugen på att gå in så vi drog till Donken istället. Sen vart det raka vägen hem och nanna kudden riktigt sköönt var det :) Nu lär det dröja ett bra tag innan man festar igen.

Lite bilder hos Moa!






Idag ska jag jobba återigen för det är min jobbar helg. Så jag jobbar kväll, börjar 15 - 21. Får se hur de går ikväll ska jobba med en som aldrig varit hos oss och jobba. Så jag kommer garanterat få göra det mesta. Inget man ser framemot. Men bara att köra på och se glad ut ;)

Hoppas ni haft en bra helg den har ju gott så sjukt fort. Redan söndag liksom. hehe


Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Synd på kameran!



Kommer gå skitbra på jobbet! Du är ju bäst liksom! :)

2010-10-03 @ 13:41:16
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0