Dagens Latmask ;p

Hade tänkt sticka ut på en löprunda ikväll men kom fan i mig inte iväg, allt var så spännande på tvn. Men ska tamefan ut o röra på mig imorgon. Har ju uppehåll från fotbollen nu i 3veckor och måste se till så att man inte blir en latmask. hehe. Så jag ska verkligen försöka ta mig i kragen. Men känner att man är lite sugen på någe annat med, än bara fotbollen. Funderar på om boxning skulle vara någe vill ju ha starkare kropp överkropp för benen är ju starka redan hehe, Dock så vill ja ju inte tävla i det. Men de skulle vara kul o testa på någe annat/nytt. :)
Någon som vet någe skoj??



Idag har jag som sakt inte gjort ett skit bara legat på soffan och slappat på min lediga dag. Men man behöver såna dagar med ibland. Jag har kollat runt på lite heminredning. Vill verkligen göra om här hemma med nya möbler och grejer. Men jag tittade bara för att få lite inspiration. Såsmoning om så blir det förändring här hemma :)

Jag har faktiskt varit duktig nu på senaste tiden. Har bestämt att bli lite mer hälsosam igen.
Inte äta sent på kvällen,
inga gottigheter i veckorna,
äta mat innan kl:19 beroende på om ja tränar eller ej. Om man blir hungrig senare tar ja en frukt.
Men då får de inte vara någe med kolhydrater i maten för man förbränner sämre på kvällen, så jag skippa det.
Får unna mig någe gott en dag på helgen.
Plus mindre potioner mat men oftare.
Dricka mer vatten ett glas vatten vid varje måltid även vid mellanmålen.

Detta har man tagit tag i denna vecka och ska försöka hålla detta nu.
:)




Snart börjar kungarna av tylösand, inte det bästa programet men har följt de nu varje gång så det ska ja glutta på snart ;)

Ha en bra kväll!

Kramkram♥

Kommentarer
Postat av: Dessan

Det är riktigt skoj med boxning, och man får mycket muskler :) så testa de om du känner för det. en riktigt bra träning! puss

2010-10-07 @ 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0