Blackout!!!!

Helgen har bestått av både festande och jobbande. :) Var ledig på fredagen så då drog jag, Anna, Pillan och Melwin till Norris för att handla lite. Hittade dock inte sådär jätte mkt grejer. Men iaf jeans och leggings. Det var mkt trevlig dag och allt gick jätte bra med Melwin han sov mest :)

Kvällen bestog av festande för hela slanten hos Annisen. Oj oj säger jag bara. Fick min första blackout, har aldrig varit med om det förut och kan säga att det var grymt läskigt. Minns att jag kom hem satt mig på toan sen minns jag inte mer, inte heller saker som jag hade gjort hos Annisen med som jag fick reda på igår så jäkla nasty. Små saker som ja inte minns. Men läskigast va ju såklart när ja kom hem. Kan ju säga att det var tur att Stoffe var hemma han hade tydligen tagit hand om mig. Och jag hade legat på golvet, spytt och haft mig. Inget jag minns. Vill aldrig mer vara med om detta igen så JÄKLA LÄSKIGT. Första och sista gången säger jag bara. ALDRIG blanda en massa snapps och skit. Detta var resultatet av det hela. Men annars så var kvällen toppen. Fast ingen kom ut på harrys men det gjorde inte mig någe skönt att komma hem tidigt :)
Stackars min älskling som fick ta hand om mig :( vad skulle ja ha gjort utan dig♥ Love♥

♥Tack mina underbara vänner för en händelserik kväll med massa dans och annat skoj♥

Idag så har jag jobbat till två har hunnit packa väskan och flätat håret. Så nu är jag redo för dagens match mot Flen. Hoppas det går bra. :) Och att uppställningen funkar ska bli kul o se :) Alltid kul med lite nytt.

Bilderna kommer sen :)
Måste lägga på ett kål nu.


Ha en bra kväll

Pusskram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0