Dålig uppdatering!

Oj här var det dålig uppdatering. Men det har helt enkelt varit mkt nu och orken fanns inte.

Har jobbat ganska så mycket. Igår var jag och tjejerna iaf hos Pernilla, vi grattade henne eftersom hon fyllt år i tisdags. Så hon fick ett present kort på hud och hår från oss, även Melwin fick tvättlappar och en bobby car eller en bobby polis bil, som han har användning för när han blir lite äldre :)


♥Det var en jätte trevlig kväll, tack för de töser♥

Idag jobbade jag till kl 14 efter det vänta ja på att Annisen skulle sluta så vi kunde gå till gröna skylten. Det gick bra. När jag kom hem slocknade jag på soffan ett tag. Så det är dags att byta om och snart bege sig till kvällens träning.
Får se om man ska färga håret ikväll efter träningen de visar sig :)

Imorgon blir de Norris måste hitta någe att ha på sig till kvällens festligheter. :)
Det va ett bra dag sen jag festade. Men det kommer garanterat bli lyckat som alltid tillsammans med underbara vännerna♥

Dags att byta om och dra vidare på träning.
Fullrulle hela tiden!
Pussskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0