Snart Helg <3

Torsdag idag, händer inte speciellt mycket har plockat undan lite här hemma men har mesta dels slappat.
Börjar jobba kl:15oo så de blir ingen träning för min del ikväll. Tråkigt. Men jobba behöver man med ;)
Jag jobbar till 20.30 sen tar jag helg för jag är ledig i hela tre dagar fre,lör o söndag. Så gött :)
Får se vad som händer o sker i helgen har inge speciellt planerat. Förutom imorgon då jag och älsklingen bestämt att vi ska städa då, och tvätt tid på kvällen så det blir lite o stå i.
Inte så skoj men det behövs blev ju inte helt klar sist ja höll på så imorgon ska det äntligen bli fint här hemma :)

Nä ni slappa lite till nu

Ha de gött

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0