Städar dag!

Vaknade vid 10 men tänkte jag kan ligga och dra mig lite till, så självklart så somnade jag om och vaknade vid 12. Så kan det gå men skönt vare :)
Idag har jag haft en städar dag, har dammat och fejjat. Men är inte riktigt klar med allt än.




Jag fick även besök av min kära mor idag med jätte kul att hon kom mitt i städandet så kom av mig men det gjorde absolute inge. Bara kul att hon kom som sakt det händer ju inte allt för ofta att vi ses på fritiden utan mest på jobbet. Så det var kul att hon kom tycker jag :) Brände lite filmer till henne så hon har lite att titta på ikväll. ♥
Sen när hon gick så var det dags att köra igång igen då var de badrummets tur så skrubbade hela badkaret, handfatet och toaletten så nu glänser det där inne. Har även dammat i vardagsrummet och plockat på alla förbannande jävla pappren som man samlar på sig så fick slänga en hel del. Men än är jag inte helt klar har köket, hallen och sovrummet kvar att fixa men det får jag nog ta imorgon kanske. Får se vad som händer.


♥Hittade en fin bild på Mor och Matilda♥

Trevlig Helg

Kramizzar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0