Tankar!

Det är redan onsdag och imorgon torsdag. Veckorna bara springer iväg. Knappt att man inte hinner med själv.

Träningen igår var grym kände mig skapligt trött och matt i kroppen vilket är underbart att känna att man verkligen tränat ordentligt. Jätte kul att vi är så många på träningarna med det gör ju mycket det med :) Tror vi var ca 15 st. De är ju inte så illa på en träning ;) Och imorgon är det träning igen hoppas det är lika kul då. Men det tror jag nog.



Jag jobbade idag sen träffade ja Pillis och Melwin på stan ensväng och jag köpte mig ett par jeans som verkligen var behövligt eftersom jag slängt en hel del kläder då jag rensade i lägenheten förra helgen. Blev 1½ full soppsäck med bara mina kläder. Snacka om va mycket man igentligen inte använder, så jag var sten hård och kasserade de som jag visste att ja inte kommer att använda. Även kläder som man typ använt engång och såna som ja inte ens tagit bort prislappen på. Haha Illa Malin ja det är illa. Måste tänka först innan ja shoppar.
Behöver jag verkligen den här? Kommer jag använda den? elr kommer den bara hänga o ruttna i garderoben? Ja ni jag får ta och börja tänka så framöver så jag inte handlar onödigt skit haha.




Tankar!

Malin skärp dig ta dig i kragen och ta tag i dig själv!!!
Bara jag som kan ingen annan!! Om ja vill så går det vägen!!
Det har jag bevisat. Och då kan jag fixa det ännu engång!





Kjamizzar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0