Helgen har börjat!

Haft en mycket trevlig dag, träffade min vän Pillan och Melwin. Så ja o mor gick över en sväng på lite fika. :) Och Melwin växer så det knakar, börjar bli stora killen :) Så mys mys. ♥

Här kommer lite bilder♥
Han sov så gott hos Faster♥ hihi







Han kolla lite när han kom till sin Farmor hehe

♥Fina killen♥

Efter besöket hos Pillan så bar det raka vägen till jobbet i rask takt för ja blev lite sen. Men så kan de va ibland när man har trevligt :) Det gick bra att jobba. Så nu sitter jag hemma, gör inte värst mycket kollar lite på internet och på tv. Men det blir nog sängen snart tror jag. Fast jag är ju ledig imorgon så kan nog vara uppe ett tag till ;)

Imorgon står det match på schemat, sista serie matchen på hemma plan kl 15.oo kom o titta om ni inte har någe för er :) I Valla såklart :P
Efter matchen blir de ut och käka med laget. Efter det blir det mys kväll med Anna, Pernilla och Melwin. För Micke skulle fira att han blivit pappa med sina kamrater. Så det ska bli mysigt att umgås med er♥
Blir filmkväll med filmen eclipse eftersom Pillis inte sätt den, så då ska vi kolla på den :) Men jag o Anna har sätt den redan men det gör ju inge för den är ju as bra ;)


Trevlig Helg!

Pusskram♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0