Sääälen!

Helgen har bara sprungit iväg. Jag har haft någe för mig hela helgen och haft det jätte trevligt♥
I fredags var ju jag och älsklingen min duktiga som storstädade, efter det hade vi de myspys♥
Lördags blev det fika på stan med mor och syster det var jätte trevligt att umgås och bubbla en massa. Gillart. Drog till Annisen vid fyra beställde lite käk ja, Anna och pernilla blev den goda kycklingsalladen på Pizzeria norr grymt gott. Sen så kom twini vi kollade på lite film men ingen film som var sådär jätte bra. så vi kollade inte ens klart på någon av dom hehe. Vi gjorde Pillis och Melwin sällis hem så hon slapp gå själv i mörkret. Inget vi ville så vi följde med på en liten promenix:)

Sötnosen♥


Visst är Simba snygg. Kolla leendet liksom ;)



Sen kom de andra två raringarna Hanna och Ira. Vi kollade på sälen resor och bestämde oss för en som alla tyckte var passande inte allt för dyr så det var bra det :) Så den 6/1-9/1 drar vi till Sälen för att umgås och åka skidor ser verkligen framemot det ska bli skit kul att åka med er igen, vi hade ju kul i Ullared så då kommer vi garanterat ha kul i Sälen :) Och det planerade vi med en tripp till Ullabulla igen så får se om de blir av :) Blir kanske en hel helg i stugan och lite tripps hit och dit dä ni. Hihi



Igår söndag beståg av en tripp på stan med Pernilla och Melwin. Följde med dom hem och gjorde dom sällskap, myste framför tvn mycket slappande :) Det va skojsigt som alltid när vi ses♥ Sen kom älsklingen förbi med.

Detta var min helg

Den gillas skarpt♥

Synd att man jobbar denna helg som kommer så kommer inte göra såhär mycket grejer. Trist att jobba helger tycker jag. Shit ni ska veta har lagt önskeschema nu till slutet av december man måste verkligen planera i förväg om man nu vill göra någe på jul/ nyår. Men känner att jul kvittar för min del att jobba för jag har ju inte direkt några barn och jag tycker inte heller att det är lika kul att fira jul längre tror ja vuxit ifrån det där. Men självklart är det värt att träffa familjen och fira. Men får se hur man gör kommer i vilket fall jobba julhelgen eftersom ja har planer för nyårafton som ska firas med Älsklingen♥


Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Solsidan hoppas säsong 2 kommer ut snart :)
men ni får ha de gött

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sälen kommer bli grymt roligt!!

Ser jag fram emot!!

Haha.. bra val av stuga ni hitta..

Ser ju ut som ett skjul :p

Men de kommer bli bra ;)

Puss på dig!! <3

2010-09-30 @ 16:04:36
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0