14 December- Shopping

Slutade klockan två sen vart det fika med min älskade syster, mor och lillebror älsklingen min kom förbi oxå. Vi firade syster på sin 31års dag. ♥ Var väldigt trevligt och mysig som alltid att träffa mina nära och kära.
Efter blev det lite shopping för oss. Jag köpte en hel del julklappar var även förbi hos rara Veronica och köpte klappar där. Kommer bli kanon, bara att slå in dessa sen :) Har endast 2st kvar att köpa till sen är jag helt klart. Känns mycket bra. Ångrar absolut inte att ja köpte det mesta då när vi var i ullared.
Jag unnade mig faktiskt en pippi tröja, så himla gosig och skön.


Ursäkta röran och obäddad säng, men det tar vi inget extra för ;) hihi

Hoppas ni alla haft en fin dag♥

Pusskram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0