21 December- Jobb jobb

Ikväll är det jobb dags 16-21, imorgon 645- 15 sen tar jag 4 dagars ledighet. Så himla sköööönt, känns som man jobbat häcken av sig denna månad. Äntligen är man ledig hela julen var längesen man var det, har alltid annars jobbat varje jul men inte i år så det känns skönt, dess värre jobbar jag hela nyår. Så det kommer bli lugnt för min del. Men som sakt vad gör man annars på nyår antingen så super skallen av sig eller så tar man det lugnt. Men som sakt här blire lugnt. Är ju även skönt att bara va.
Det känns bra att veta vilken helg man har så är man mer förberedd och kan planera lite mer.

Ska äntligen hämta min cykel hos polisen idag. Som man har väntat på att få hem den, vad har det tagit ca 3 månader om inte mer. För en jäkla utredning. Igår fick ja hem ett brev från dom att jag kan hämta den nu. Så det ska jag även göra idag innan jobbet. Jag hoppas även att mina linser har kommit oxå för mina är slut nu. Är verkligen i behov av dom. Känns ju så himla ovant att ha glasögon när jag sällan har det, mer än när jag är hemma. Då åker glayorna på. Lite har man att fixa idag. Ska även ner på stan och fixa lite grejer till jobbet med Cissi.
Snart kommer Annisen förbi innan hon ska börja jobba. :)

Fick dåliga nyheter i måndags, som inte känns sådär jätte bra. Är fan motgångar hela tiden, fast jag försöker tänka positivt att det kommer ordna sig. Men ibland är det så himla svårt att tänka så också. Just nu är det mycket som händer runt om kring mig, och det är tungt riktigt tungt. Måste vara stark och finnas där.

Många nu som inte mår bra. Vilket gör att man inte själv mår bra heller. Man har så många tankar i skallen som bara är allmänt jobbiga. Man vill så mycket men det går inte just nu. För man ska ha så oflyt hela tiden känns det som just nu.
Bita på det sura äpplet och hoppas på att turen väder till det bättre.
Jag hoppas 2012 blir vårat år!

3 dagar kvar till julafton. Shit va det går fort. Snart är detta år slut hej o hå!



Trevlig dag folket!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0